Přeskočit na obsah

Nastavení systému identifikace administrativních a právních překážek v rozvoji přeshraniční spolupráce

Název projektu:

Nastavení systému identifikace administrativních a právních překážek v rozvoji přeshraniční spolupráce

Číslo žádosti:

136407

Popis projektu včetně jeho cílů a výsledků:

Cílem projektu je nastavení trvalého systému identifikace překážek (především administrativního a právního charakteru) rozvoje přeshraniční spolupráce na jednotlivých hranicích České republiky.

Realizací projektu dojde k vytvoření kontaktního bodu, který bude identifikovat existující překážky spolupráce a tím umožní jejich následné odstranění a uvolnění rozvojového potenciálu příhraničních oblastí. Navazovat bude analýza v oblasti spolupráce složek IZS: hasičů, zdravotnických záchranných služeb a horské služby a identifikace bariér jejich spolupráce a dále analýza v oblasti přeshraniční veřejné dopravy. Bude vypracován přehled stavu spolupráce na jednotlivých hranicích vč. přehledu existujících překážek. Ve spolupráci se zahraničními partnery budou identifikovány příklady dobré praxe v jiných evropských regionech jako inspirace pro rozvoj spolupráce.

Aktivity projektu:

  1. Vznik a fungování národního kontaktního bodu pro přeshraniční spolupráci (nastavení systému identifikace administrativních a právních překážek v rozvoji přeshraniční spolupráce)
  2. Zmapování stavu spolupráce a překážek spolupráce v oblasti integrovaného záchranného systému
  3. Zmapování stavu spolupráce a překážek spolupráce v oblasti přeshraniční veřejné dopravy.

Podpora:

Na tento projekt je poskytována finanční podpora ze státního rozpočtu prostřednictvím Ministerstva pro místní rozvoj ČR.

Logo poskytovatele podpory: